Happsy Line : consultation psychologique par webcam pour les étudiants étrangers

De Lundi, 2. mars 2020 à Vendredi, 17. juillet 2020

Happsy LINE

> Consultations webcam gratuites pour les étudiant étrangers avec une équipe de psychologues jusqu'au mercredi 17 Juillet 2020

> Free psychologist consultations by webcam for international students - From Monday 2 March 2020 to Wednesday 17 July 2020

Vous êtes étudiant international ? Vous vous sentez triste, stressé ou seul ? Vous avez des problèmes familiaux ou dans vos études ? Parlez via webcam avec une psychologue.

Dans le contexte actuel de crise sanitaire nationale, vous n'avez pas pu rentrer chez vous et vous vous sentez anxieux et/ou isolés, l’Université Fédérale maintient les rendez-vous avec une équipe de psychologues (francophones, angophones et hispanophones) pour une consultation gratuite via webcam jusqu'au 17 juillet 2020.

Information et rendez-vous : 06 27 86 91 83 ou rdv.apsytude@gmail.com

En savoir plus sur : www.apsytude.com

--------

Happsy LINE: Free psychologist consultations by webcam for international students

International student? You feel sad, stressed or lonely? You have studies problem or family issues? Or you just feel homesick and want to talk to someone? Talk by webcam with an english and spanish speaking psychologist for free

For international students that might feel anxious or isolated during that period, the Université fédérale Toulouse Midi-Pyrénées maintains appointments with a psychologist in English and Spanish, via webcam consultations.

Take an appointment with a psychologist who speak english and spanish to have a free consultation by webcam.

Information and appointment : 06 27 86 91 83 - rdv.apsytude@gmail.com

More information : www.apsytude.com